Wednesday 19 December 2012

Testimoni yang menggembirakan

  • Mencegah penyakit Bronkitis
Seorang bayi perempuan yang berusia 1 tahun 8 bulan telah dijangkiti bronkitis. Setiap bulan pasti akan dimasukkan ke dalam wad untuk mengeluarkan kandungan lendir dan kahak yang berlebihan. Ibunya perlu mengambil cuti pada setiap bulan dan mujurlah majikan ibunya memahami. Kasihan melihatkan si bayi yang kecil kerana terpaksa menahan kesakitan apabila disuntik dengan jarum drip untuk dimasukkan drip dan antibiotik. Giginya menjadi semakin  kuning disebabkan kesan antibiotik yang banyak. Alhamdulillah, setelah mengamalkan Optiberry secara konsisten, penyakit bronkitis semakin pulih. Bayi tersebut tidak batuk lagi dan berkemungkinan besar lendir di dalam paru-parunya telah dikeluarkan melalui najis.
 
  • Menghilangkan jerawat-jerawat halus dalam masa lima (5) hari
Cik Suhaila bertahun-tahun menghadapi masalah jerawat halus di dahi. Beliau telah
mengamalkan Optiberry secara konsisten selama lima (5) hari dan kesannya, jerawat tersebut telah hilang.
 
  • Menyelamatkan daripada kecacatan akibat kencing manis
En. Giman menghidapi kencing manis yang kronik. Beliau telah kehilangan kaki kiri kerana terpaksa dipotong akibat luka yang semakin membusuk. Luka di kaki kanan pula semakin menjadi-jadi. Setelah mengamalkan Optiberry selama dua (2) minggu, luka di kaki kanan telah kering dan dapat diselamatkan daripada membusuk.
 
  • Penglihatan semakin jelas dan bintik-bintik hitam di tengah-tengah mata telah hilang
En. Balachandran bermasalah untuk membaca kerana penglihatannya kabur dan terdapat bintik- bintik hitam di mata. Mata beliau sentiasa mengeluarkan tahi mata, menyukarkan beliau untuk membaca dengan selesa. Setelah mengamalkan Optiberry secara konsisten, semua masalah tersebut dapat diatasi dan beliau dapat membaca dengan selesa.
 
  • Menghilangkan resdung
En. Putra telah menderita penyaklit resdung selama 12 tahun. Beliau tidak dapat mengawal bersin yang kuat pada setiap pagi. Setelah mengamalkan Optiberry selama 38 hari, beliau tidak bersin lagi akibat resdung.
 
  • Merawat kulat air di jari jemari kaki dan tumit pecah
En. Putra menderita penyakit kulit di jari kaki yang menyebabkan gatal-gatal dan berair dan tumit kaki pecah merekah selama lima (5) tahun. Setelah mengamalkan Optiberry selama 25 hari, tanpa disedari tumit kaki beliau semakin licin dan penyakit kulit di jari jemari kaki beliau telah hilang.
 
  • Menghilangkan keletihan
Pn. Amutha sentiasa mengantuk dan keletihan di tempat kerja. Setelah mengamalkan Optiberry, badan beliau sentiasa cergas dan tidak keletihan lagi.
 
  • Menyihatkan Jantung
En. Jayamoney telah menjalani pembedahan jantung pada 11 tahun yang lalu. Pekerjaan beliau sebagai pemandu bas amat meletihkan. Beliau selalu mengadu sakit dada. Anak beliau telah menghadiahkan Optiberry kepadanya dan setelah mengamalkan pemakanan Optiberry secara konsisten, beliau bertambah cergas dan tidak mengalami sakit dada lagi.
 
  • Menurunkan kadar gula bagi penghidap kencing manis
Pn. S. Mahaletchumy menderita penyakit kencing manis sejak 13 tahun yang lalu dan terpaksa mengambil ubat-ubatan yang sangat banyak. Setelah mengamalkan Optiberry secara konsisten, bacaan gula di dalam darah telah menurun dari 17 kepada 14. Masalah penglihatan beliau semakin pulih.
     
    Sila hubungi kami untuk mendapatkan testimoni yang lebih banyak lagi.
     
 
 
 

1 comment: