Wednesday 19 December 2012

Pembiakan sel kanser di dalam tubuh manusia


Video ini menunjukkan tentang sel-sel kanser yang dibawa ke seluruh tubuh badan manusia melalui salur darah. Sel-sel kanser dan kanser yang sedang membiak adalah yang berwarna kelabu. Beginilah PEMBUNUH SENYAP iaitu SEL-SEL KANSER ini beroperasi di dalam tubuh manusia : mungkin juga di dalam tubuh anda atau pun insan-insan di sekeliling anda !

ANTOSIANIN yang membekalkan ANTI OKSIDA yang SANGAT TINGGI  daripada OPTIBERRY akan membuat benteng anti oksida di sepanjang salur darah manusia untuk menghalang salur-salur darah halus daripada berhubung dengan sel-sel kanser, justeru itu salur-salur darah halus tidak dapat membekalkan makanan kepada sel-sel kanser tersebut. Apabila situasi ini terjadi, sel-sel kanser akhirnya tidak dapat membiak dan akan terhapus.

Mencegah kanser lebih berbaloi daripada merawatnya ! Lihatlah di dalam video ini, walaupun pembedahan dilakukan untuk membuang kanser, namun ia tidak dapat menghalang sel-sel kanser di bahagian tubuh lain daripada membiak. Oleh sebab itu, rawatan kemoterapi yang mahal dan kurang selesa terpaksa dilalui oleh pesakit kanser. Alangkah baiknya jika kita mencegah sebelum ianya terjadi !  Bertindaklah sekarang, ambillah tindakan yang bijak dengan mengamalkan OPTIBERRY. Hargailah diri anda dan insan-insan yang tersayang <3

No comments:

Post a Comment